Välkommen att bli medlem i Sefif!

Rådgivning och medlemsstöd  via telefon och e-post varje vardag – vi är kända för att vara snabba med återkoppling till våra medlemmar vilket ger oss höga betyg i våra medlemsenkäter. Vi har förhandlat fram förmånliga avtal med leverantörer till förskolan som ger mer pengar över till verksamheten.

Medlemsfrågor av både juridisk och rådgivande karaktär besvaras av våra experter. Kontakta oss gällande rådgivning och frågor »

Fyll i formuläret för att bli medlem

Medlemsansökan

Medlemsansökan är bindande i 12 månader från ansökan, uppsägning av medlemskap skall ske skriftligt med tre månaders uppsägningstid. Betalda medlems- och serviceavgifter återbetalas ej.

Integritetspolicy och hantering av personuppgifter

De uppgifter som lämnas i en medlemsansökan sparas i våra egna register så länge medlemskapet är aktivt. Lämnas en personuppgift, eller en e-postadress i medlemsansökan som är klassad som personuppgift, används den till våra egna utskick av Nyhetsbrev och information från samarbetspartner. Som medlem går Sefifs integritetspolicy att hämta och läsa under Medlemssidorna, det finns även en blankett för avregistrering eller ändring av personuppgifter.

Mer om den nya Dataskyddsförordningen och ansvarig myndighet: www.datainspektionen.se